FN-NATION: Accueil du Portail FN-LUTTE: Section lutte : Nouvelles , chroniques, analyses ppv , wwe , tna , etc... FN-JOURNAL : Le FN-Journal : Chroniques sur la musique, la lutte et autres... FN-FORUM: Le FN-FORUM : Discussions pour les membres de la FN-NATION Infos: Pour en savoir plus sur FN-NATION
http://forum.fnnation.com
Précédent   F'N Forum > FN-LUTTE > Section lutte > Jeux / Sondage
S'inscrire FAQ Membres Groupes sociaux Marquer les forums comme lus

Jeux / Sondage Ici seront regroupés tout les sondages et les jeux par rapport à la lutte.

Fantasy Booking WWE
Jeux / Sondage

Réponse

Outils de la discussion
Vieux 24/03/2014, 09h14       #61
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Membre: novembre 2001

Blessure Grave pour Cody Rhodes

La WWE vient d'annoncer sur son site que Cody Rhodes se serait déchiré un muscle lors d'un House avant Smackdown. La blessure est sérieuse et devrait lui faire manquer 9 mois d'activité.

(Ouain.... Un peu plate ça)
Abba est déconnecté   Réponse avec citation
Vieux 25/03/2014, 10h47       #62
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Preview de RAW

Randy Orton ne fait pas bien des heureux avec son concept de 7 défenses de titre en 7 galas pour ne pas avoir à participer à Wrestlemania. il a promis ce soir un adversaire sensationnel et charismatique, attendons de voir sur qui s'arrêtera son choix.

Sheamus veut affronter Brock Lesnar à Wrestlemania dans ce qui a le potentiel d'être une des grandes guerre de la soirée. À RAW, aura lieu la signature du contrat pour ce combat entre les deux hommes. Est-ce que la situation va dégénérer.

Christian demande d'avoir uen chance au titre mondial depuis un mois, il ne l'aura pas à RAW, mais il aura une chance de plus de l'avoir alors qu'il aura son combat de qualification pour la baitaille royale de Wrestlemania à RAW contre le toujours très dangereux Darren Young.

Malgré les débuts de Corey Graves dans le maintenant nommé 4 Man Band, le clan n'a toujours pas de victoire depuis près d'un an. Le clan aura uen chance en or de se prouver à RAW alors qu'ils affronteront Air Boom et les Usos dans un 4 vs 4.

MAIN EVENT
WWE World Heavyweight Championship
Randy Orton (c) vs ???

Battle Royal Spot
Christian vs Darren Young

The Usos et Air Boom vs 4 Man Band
Vieux 25/03/2014, 11h33       #63
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Kane est en coulisses, il marche pour se rendre au ring... ET IMMÉDIATEMENT!! IL REÇOIT UN COUP DE POUBELLE AU VISAGE!! C'EST DANIEL BRYAN!!! Immédiatement, Bryan emprisonne Kane dans le Yes Lock! Kane vient de se faire complètement décimer par une attaque surprise de Bryan! La sécurité vient séparer Bryan et le sort immédiatement du building, mais le mal est fait et la foule en redemande!

Overall Rating: 91%

Kane a gagné deux points d'over avec ce segment

Cesaro and Dolph Ziggler vs Jack Swagger and Damien Sandow

Swagger receives some punishment. Big backdrop on Swagger, executed well. Cover! 1....2...kick out. Jack Swagger fights out of a grapple. Vertical suplex by Jack Swagger. Suplex into a front slam from Swagger. Swagger tags out to Damien Sandow. Damien Sandow with a standing spinebuster. Cesaro counters a sleeper hold by turning it into a jaw breaker. Tag between Cesaro and Dolph Ziggler. Dolph Ziggler fires off some right and left hands. Ziggler slams Damien Sandow down. Cover! 1....2...kick out. Dolph Ziggler DDTs Sandow. Tag to Cesaro. Sandow gets hit with a splash mountain out of the corner. Cover! 1....2....kick out at the last second! Cesaro looks shocked. Sandow powers out of a headlock. Bodyslam by Sandow. Tag between Damien Sandow and Jack Swagger. Jack Swagger with a spinning neckbreaker on Cesaro. Zeb Colter is at ringside! Cesaro wastes valuable time by yelling at Zeb Colter! Jack Swagger takes advantage of the distraction and nails Cesaro from behind! Cesaro gets knocked to the ground by Swagger. Here it comes...Patriot Act! Cesaro taps! Swagger \ Sandow remain in the ring, celebrating their victory.

Overall Rating: 86%
Crowd Reaction: 85%
MAtch Quality: 88%

John Cena vs Chris Hero

Chris Hero receives some punishment. Big clothesline on Chris Hero. Cover! 1....2...kick out. Chris Hero reverses a hip toss. Chris Hero snap suplexes Cena. Cena gets caught with a belly to belly suplex from Chris Hero. Cena tastes a high angle back suplex. John Cena blocks a right hand and fires back. Hard slam by Cena. Chris Hero is in trouble. Here it comes - Attitude Adjustment. 1....2...3, it's finished. Chris Hero is pounding the canvas with punches, shouting about how unfair everything is.

Overall Rating: 83%
Crowd Reaction: 82%
Match Quality: 85%

Cena reste sur le ring après sa victoire et prend le micro.

CENA- Je suis très fier ce soir, mais également très humble. Fier d'avoir eu l'attention de la plus grande superstar de tous les temps et humble, parce que j'ai devant moi un défi qui me remet en questions. Tellement de gens ont tombé devant l'Undertaker, tellement de grandes vedettes, tellement de gens qui ont redéfini cette industrie. Et maintenant, je suis dans le mélange, je suis dans le mix de ces gens et normalement, si on suit l'histoire, je vais être de ceux qui vont tomber contre Undertaker. JE ME LANCE POUR WRESTLEMANIA CONTRE UN ADVERSAIRE IMMORTEL, CONTRE UN ADVERSAIRE POUR QUI J'AI LE PLUS GRAND RESPECT!! J'Ai eu une belle carrière, j'ai gagné plus de titres que bien des légendes, j'ai tout fait, MAIS CE MATCH REPRÉSENT PLUS, IL REPRÉSENTE MON IMMORTALITÉ!! CHAQUE JOUR, ON PARLE DE MA CARRIÈRE, ON ME COMPARE À D'AUTRES LUTTEURS!! JE NE SUIS PAS HULK HOGAN, JE NE SUIS PAS STONE COLD STEVE AUSTIN... Je suis John Cena... Celui qui fera tomber Undertaker à Wrestlemania...

Overall Rating: 95%

John Cena a gagné 1 point d'over avec ce segment

Les trois membres du Shield sont devant la caméra, personne ne dit rien et Ambrose et Reigns ont l'air complètement furieux.

ROLLINS- On commence les mecs?

REIGNS- ...

AMBROSE-...

ROLLINS- MAIS QU'EST CE QUI SE PASSE!!??

AMBROSE- Demande à Roman...

REIGNS- Tu as un problème?

AMBROSE- OUI J'EN AI UN!!

REIGNS- Alors parle.

AMBROSE- Tu es allé voir Triple h à Smackdown pour demander un title shot pour le titre United States avant même que je fasse mon match, TU VEUX LE TITRE QUI ME REVIENS!

REIGNS- Pour qui tu te prends, tu as perdu ton match à No Way Out, tu l'as perdu à Smackdown, dans quel monde en guimauves vis-tu?
AMBROSE- PARCE QUE JE VAIS LE GAGNER CE TITRE ET QUE TU VAS ÊTRE DANS MES PATTES!

REIGNS- Tu ne fais que perdre depuis un mois, maintenant c'est à mon tour d'avoir ma chance.

AMBROSE- TU ES JALOUX!

REIGNS- Jaloux d'un mec qui a perdu 12 matchs le mois dernier, bien sûr...

AMBROSE- RÉPÈTE ÇA?

ROLLINS- ARRÊTEZ ÇA IMMÉDIATEMENT!!! Dean, tu as eu ta chance, maintenant c'est à Roman. Et toi Roman, tu sembles oubliez qu'on est un groupe, faire les choses en catimini, c'est contre tout le concept de notre groupe. Nous sommes des frères, nous devons vivre avec les forces des autres et au final, le SHield a une autre occasion d'avoir de l'or et c'est tout ce qui compte. Maintenant, entendons-nous, Roman va affronter Big E, le battre et ramener de l'or au Shield.
Rollins met son poing au centre, Reigns place sa main. Ambrose a l'air sur le point d'exploser, mais finalement place son poing. Un peu de dissension avec le SHield!

Bella Twins vs Alicia Fox and Layla El

Weak headbutt on Alicia Fox by Brie. Alicia Fox takes a vertical suplex. Pin : 1....2..no. The match continues. Tag to Nikki Bella. Bella Twins whip Alicia Fox into the ropes and hit a double back elbow. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Nikki hits a spinning back kick. Alicia Fox fights out of a grapple. Back heel kick from Alicia Fox. Cover! 1....2...kick out. Tag to Layla El. Powerslam from Layla El. Pin : 1....2....kick out! A split-second away from a three. Layla El hits a right hand on Nikki Bella. Nikki slips out the back of a Layla El bodyslam. Nikki hits a spinning back kick. Tag to Brie Bella. Some chops from Brie on Layla El. Tag between Layla El and Alicia Fox. Chop by Brie on Alicia Fox. As Nikki and Alicia Fox get into a brawl on the outside, AJ Lee comes running down into the ring! Brie Bella gets grabbed, and they start brawling. Alicia Fox takes some shots at Brie as well. The referee, seeing the chaos, calls for a no contest ruling.

Overall Rating: 74%
MAtch Quality: 78%
Match Quality: 66%

Team Jey Uso (Jey Uso, Jimmy Uso, Evan Bourne, and Kofi Kingston) vs 4MB (Corey Graves, Heath Slater, Jinder Mahal, and Drew McIntyre)

Stiff high kick on McIntyre by Kofi Kingston. Kingston uses a basement dropkick to the knee. Tag between Kofi Kingston and Jey Uso. Jey Uso slams Drew McIntyre. McIntyre tags out to Jinder Mahal. Dropkick connects, Mahal goes down. Tag to Evan Bourne. Jey Uso \ Bourne whip Mahal into the corner. Jey Uso whips Evan Bourne in for a hard clothesline to follow-up. Evan Bourne with a running dropkick into the corner. Pin : 1....2..no. The match continues. Bourne tags out to Jimmy Uso. Spin kick by Jimmy Uso to the face. Back heel kick from Jimmy Uso. Jimmy Uso tags out to Kofi Kingston. Mahal walks into a face crusher variation. Cover! 1....2....kick out at the last second! Kingston looks shocked. Kingston drops an elbow...but misses. Tag between Jinder Mahal and Corey Graves. Flying elbow from Corey Graves. Spinning bulldog in the corner, Kingston is down. Cover! 1....2...kick out. Tag to Heath Slater. 4MB II whip Kingston into the ropes and hit a double clothesline. Pin : 1....2..no. The match continues. Heath Slater with a standing spinebuster. Pin : 1....2....kick out! A split-second away from a three. Slater drops an elbow...but misses. Legsweep out of nowhere. Tag between Jey Uso and Jimmy Uso. Jimmy Uso with a running dropkick into the corner. Slater slips out the back of a Jimmy Uso bodyslam. Tag between Heath Slater and Corey Graves. 4MB II whip Jimmy Uso into the ropes and hit a double back elbow. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Jimmy Uso counters a backdrop attempt with a kick to the face. Back heel kick from Jimmy Uso. Corey Graves gets knocked to the ground by Jimmy Uso, who is already climbing the turnbuckle. Superfly Splash!!! 1....2....3!! It's all over.

Overall Rating: 75%
Crowd Reaction: 71%
Match Quality: 79%

Battle Royal Spot
Darren Young vs Christian

D-Young gets caught with a belly to belly suplex from Christian. Hard impact russian legsweep by Christian. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Darren Young avoids an avalanche, Christian hits the turnbuckles hard. Flying shoulder tackle by D-Young sends Christian to the mat. D-Young slams Christian. Flying shoulder tackle by D-Young sends Christian to the mat. Christian counters a backdrop attempt with a kick to the face. D-Young walks into a spike slam. Christian moves in for the kill. Here it comes - Killswitch. 1....2...3, it's finished.

Overall Rating; 81%
Crowd Reaction: 83%
Match Quality: 78%

Une table est placé sur le ring, Sheamus est le premier à faire son entrée, la fouel évidemment l'adore. Le deuxième à faire son entrée est Brock Lesnar , plus intimidant que jamais, avec son agent Paul Heyman!

Sheamus et Lesnar se font face... Paul Heyman est le premier à prendre la parole.

HEYMAN- Nous avons devant nous une simple procédure, vous signez le contrat, nous quittons, pas d'attaque, pas de violence.

Sheamus semble bien d'accord. Il prend le crayon pour signer, mais juste au moment de signer prend le micro.

SHEAMUS- AVANT QUE JE SIGNE, je veux seulement dire une chose. Je veux juste que tu regardes en face de toi, le modèle supérieur. Tu as devant toi, la nouvelle compétition et si tu penses que je suis comme les autres et que tu pourras passer à travers moi comme du beurre, prépare à toi à recevoir mon pied en pleine gueule.

Lesnar ne réagit qu'en riant, Heyman reprend la parole.

HEYMAN- VOUS N'AVEZ QU'À SIGNER MESSIEURS, N'ENTREZ PAS LÀ-DEDANS!!

SHEAMUS- Oui signe Brock, signe contre le vrai NEXT BIG THING, contre celui qui est en train de te faire tomber dans l'oubli...

ET BROCK POUSSE SHEAMUS!! Sheamus sourit, POUSSE BROCK!! Heyman se sauve du ring! Les deux hommes vont exploser, se regardent, font tousles deux un signe de tête! ET ON S'ÉCHANGE DES COUPS!!!! LESNAR PREND L'AVANTAGE, PROJETTE SHEAMUS DANS LES CORDES, SHEAMUS RENVERSE LA PROJECTION, BROGUE KICK MAIS LESNAR ÉVITE!! Sheamus se retourne, LESNAR LE PLACE SUR SES ÉPAULES POUR LE F 5!! SHEAMUS PASSE DERRIÈRE LESNAR!! BANG!! SHEAMUS
CLOTHESLINE LESNAR EN BAS DU RING, SHEAMUS TOMBE AUSSI!! Les coups vont recommencer, Heyman se lance littéralement entre les deux hommes!! Les deux hommes sourient encore, pas de gagnant ce soir, quel segment!
Overall Rating: 77%

Brock Lesnar a perdu deux points d'over avec ce segment

On revient de la pause, Randy Orton est sur le ring. Plus détesté que jamais.

ORTON- Pas de temps à perdre, je suis un champion actif. Après deux victoires contre la crème de la crème, amenez moi mon nouvel adversaire! On ne l'a pas vu depuis quelques temps, mais quel impact, quel lutteur, QUELLE VOIX!! ALLEZ, VIENS M'AFFRONTER RICARDO RODRIGUEZ!!

Quand on pensait qu'on ne pouvait pas tomber plus bas! Ricardo Rodriguez se présente au ring, une autre défense facile pour Orton en vue,

Main Event
-- WWE World Heavyweight Title Match!
Randy Orton vs Ricardo Rodriguez

Rodriguez gets slammed. Stiff chop lights up Rodriguez. Randy Orton fires off some right and left hands. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Orton slams Ricardo Rodriguez down. Cover! 1....2...kick out. Rodriguez powers out of a headlock. Stiff high kick on Orton by Ricardo Rodriguez. Pin : 1....2..no. The match continues. Flying cross body off the top rope! Randy Orton pulls a mule kick out of nowhere. Tornado punch from Randy Orton. Randy Orton floors Ricardo Rodriguez. Punt! 1....2....3. Randy Orton remains in the ring, celebrating the victory.

Overall Rating: 81%
Crowd Reaction: 84%
Match Quality: 76%
Vieux 26/03/2014, 07h39       #64
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Preview de Main Event

Evan Bourne est revenu à No Way Out et a décidé avec Kofi Kingston de redémarrer l'équipe Air Boom, équipe anciennement championne qui a eu énormément de succès. Une chance en or s'offre à eux lors de Main Event alors qu'ils affronteront les New Age Outlaws pour les titres par équipe!

À Main Event, pas deux, mais quatre hommes s'affronteront pour une chance d'être du Battle Royal de Wrestlemania. En effet, Xavier Woods, R-Truth, Titus O'Neil et Fandango s'affronteront dans un Fatal Four Way pour ce spot très prestigieux lors de Wrestlemania.

Main Event
WWE Tag Team Championship
The New Age Outlaws (c) vs Air Boom

BAttle Royal Spot
Fatal Four Way
Xavier Woods vs R-Truth vs Titus O'Neil vs Fandango
Vieux 26/03/2014, 07h44       #65
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Santino Marella vs Curtis Axel

Curtis Axel with a spinning neckbreaker on Santino. Gutwrench into a powerbomb, Santino hits hard. Cover! 1....2...kick out. Santino Marella ducks a clothesline attempt. Santino Marella hits Axel. Weak bodyslam on Axel by Santino. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Side suplex from Santino. Pin : 1....2....no! They cut that one close. Weak bodyslam on Axel by Santino. Axel counters an arm wringer with an elbow to the side of the head. Short range spear from Curtis Axel. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Curtis Axel scores with a released tiger suplex on Santino. Pin : 1....2....no! They cut that one close. Stun Gun from Curtis Axel! Axel slams Santino Marella. Santino reverses a waistlock. Axel gets squashed in the corner with a clothesline. Flapjack from Santino. Bray Wyatt just slid into the ring out of nowhere! Santino Marella gets grabbed, and they start brawling. Axel takes some shots at Santino as well. The referee, seeing the chaos, calls for a no contest ruling. Bray Wyatt has a chair. Santino turns and takes a brutal shot to the head. Axel is next to take a hard shot. Bray Wyatt has demolished everyone!

Overall Rating: 76%
Crwod Reaction: 78%
Match Quality: 75%

Bray Wyatt A DÉMOLI LES DEUX LUTTEURS!!! On peut dire que c'est tout un retour! Ses deux monstres le suivent et montent dans le ring, Rowan va dans les cordes... SPLASH SUR CURTIS AXEL!! Santino se relève lentement, HARPER LUI FAIT LE TRUCK STO!! Y'a pas à dire, la Wyatt Family est de retour! Bray Wyatt prend le micro.

BRAY- Je sais que vous souriez tous en me regardant. '' Oh, il a dit qu'il allait détruire le messie et c'est finalement lui qui a perdu ''. J'ai appris effectivement une leçon contre John Cena et cette leçon est que je poursuivais constamment la mauvaise chose. Je poursuivais un faux messie pour montrer que j'étais le bon, mais je faisais fausse route. Le messie est celui qui touche à la gloire, qui touche au sommet et qui peut de son trône parler pour se faire entendre de tous. Cette gloire, c'est le WWE World Heavyweight Championship et j'ai appris qu'il y avait un moyen de s'y rendre... LA BATAILLE ROYALE DE WRESTLEMANIA!
Wyatt laisse tomber le micro, Wyatt veut faire parti de la bataille royale!

Overall Rating: 81%

BAttle Royal Spot
Xavier Woods vs R-Truth vs Fandango vs Titus O'Neil

R-Truth receives some punishment. Back elbow connects, R-Truth staggers backward. Cover! 1....2...kick out. R-Truth elbows Titus O'Neil in the face to break a hammerlock. Tag to Fandango. Legsweep out of nowhere. The referee goes down after accidentally getting caught by an elbow to the face. Fandango face jams Titus O'Neil. Cover, but there's no one to count for Fandango. Fandango uses a basement dropkick to the knee. Fandango misses a big legdrop. Tag to Xavier Woods. Flying elbow off the top rope by Xavier Woods. Legsweep out of nowhere. Xavier Woods misses a clothesline. Driven DDT by Fandango. Fandango with an enziguri. Fandango tags out to Titus O'Neil. Flying shoulder tackle by O'Neil sends Woods to the mat. Woods walks into a side choke slam. Xavier Woods can barely stand. Clash of the Titus!!! That shook the ring. 1....2....3!!

Crwod Reaction: 76%
MAtch Quality: 77%

Kaitlyn and Natalya Neidhart vs Alicia Fox and Tamina Snuka

Armbar takedown from Natalya Neidhart, nicely done. Vertical suplex by Natalya Neidhart. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Tag between Natalya Neidhart and Kaitlyn. Natalya \ Kaitlyn whip Alicia Fox into the ropes and hit a double back elbow. Pin : 1....2..no. The match continues. Alicia Fox takes a chop from Kaitlyn. Alicia Fox kicks Kaitlyn in the gut to reverse the momentum. Alicia Fox with a running dropkick into the corner. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Alicia Fox tags out to Tamina Snuka. Powerslam from Tamina Snuka. Pin : 1....2....no! Shoulder up at the last second. Kaitlyn gets squashed in the corner with a clothesline. Tamina Snuka misses a big legdrop. Kaitlyn hits a right hand on Tamina Snuka. Kaitlyn tags out to Natalya Neidhart. Double arm suplex by Natalya Neidhart, Tamina hits hard. Tamina tags out to Alicia Fox. Stun Gun from Natalya Neidhart! Natalya Neidhart floors Alicia Fox. Here it comes...Sharpshooter! Alicia Fox taps!

Overall Rating: 72%
Crowd Reaction: 75%
Match Quality: 71%

Aj Lee se présente sous le titantron après le combat. Elle regarde Kaitlyn avec mépris.

AJ - J'espère que vous êtes fières, vous avez montré que vous êtes PRESQUE assez bonne pour monter sur le même ring que moi! Vous savez quoi? VOUS ÊTES DES SALES PERDANTES!! LES REINES DES PERDANTES!! Toi Natalya je t'ai humilié il y a quelques semaines et toi Kaitlyn... comment dire, COMBIEN DE FOIS JE VAIS AVOIR BESOIN DE TE DÉMOLIR POUR QUE TU COMPRENNES QUE TU N'AS PAS TA PLACE ICI??!! Ce qui m'intrigue, c'est pourquoi on applaudit des greluches sans talent comme vous alors que je suis la plus grande Diva de tous les temps. Vous savez quoi, vous ne méritez pas plus mon attention, JE CONTINUE LA GRÈVE ET JE VEUX DES RÉPONSES À RAW!! JE VEUX QUE L'ON ÉLÈVE MON STATUT!!! J'EXIGE LUNDI D'ÊTRE INTRODUITE AU HALL OF FAME DE LA WWE!!

AJ Lee semble vraiment sérieuse! Elle laisse tomber son micro et quitte!

Overall Rating: 87%

Main Event
- WWE Tag Team Title Match!
New Age Outlaws vs Air Boom

Billy Gunn uses a forearm to the face. Billy Gunn with a spinning neckbreaker on Bourne. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Evan Bourne reverses a hip toss. Driven DDT by Evan Bourne. Back heel kick from Bourne. Tag between Evan Bourne and Kofi Kingston. Back heel kick off the second rope, Billy Gunn goes down. Billy Gunn reverses a Kofi Kingston hammerlock. Tag to Jesse James. Kingston takes a headbutt from Jesse James. Bodyslam by Road Dogg. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Kingston walks into a spike slam. Road Dogg tags out to Billy Gunn. Massive lariat. Pin : 1....2....no! They cut that one close. Kingston reverses a Billy Gunn hammerlock. Second rope flying axe handle, Billy Gunn goes down. Kingston tags out to Evan Bourne. Legsweep out of nowhere. Billy Gunn falls through the ropes after a hard shot from Bourne. He seemed to hit his head on the apron on the way down. The referee reaches a ten count, and this one is over. Air Boom go into the crowd, where they celebrate their win.

Air Boom a gagné par count out, ça ne leur donne pas les titres par équipe!

Overall Rating: 88%
Match Quality: 92%
Vieux 28/03/2014, 19h58       #66
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Un combat de poids lourd fera l'affiche lors de Smackdown. oui Big E, champion incontesté du titre intercontinental mettra une nouvelle fois son titre en jeu, mais cette fois contre un autre membre du Shield, Roman Reigns. Le désir de Reigns de toucher au titre semble par contre avoir énervé grandement Dean Ambrose qui considère le geste comme une trahison. Qu'importe, c'est un Main Event plus qu'explosif qui nous attend ce vendredi pour Smackdown.

Sami Zayn et Bad News Barrett se sont affrontés lors d'un Main Event dans un combat qui n'avait pas fait de gagnant. Un rematch aura lieu lors de Smackdown, mais cette fois, le gagnant aura droit à une place dans la fameuse battle royal de Wrestlemania qui déterminera le number one contender pour Extreme Rules. Est-ce que Zayn peut continuer sur sa lancée ou devra-t-il faire face à une très mauvaise nouvelle?

Air Boom ne sont pas les champions, mais selon beaucoup de fans, ils devraient être ceux avec les titres par équipe autour de la taille. L'équipe aura une nouvelle occasion de montrer sa supériorité alors qu'elle fera équipe avec les Usos pour affronter les champions par équipe ainsi que le Shield représenteé par Seth Rollins et Dean Ambrose.

Main Event
WWE Intercontinental Championsjhip
Big E (c) vs Roman Reigns

BAttle Royal Spot
Sami Zayn vs Bad News Barrett

8 Man Tag Team Match
The Usos et Air Boom vs The New Age Outlaws et The Shield
Vieux 28/03/2014, 20h03       #67
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Le Show démarre avec Kevin Nash sur le ring!

NASH- Vous savez, je suis une légende. J'ai été le lutteur le plus destructeur des années 90 et aujourd'hui je regarde ma carrière avec un énorme sourire. Parce que j'ai tout fait et aussi, parce que je vois aujourd'hui des lutteurs qui pensent avoir tout fait et qui se trompe royalement. Vous vous en doutez, je parle de Dave Batista. Bon big men, pas de doute, pas de doute... mais une petite diva, un mec qui doit tout à la WWE et qui pourtant en a profité pour se pousser et faire des mauvais films. Tu n'es pas The Rock Dave, tu n'a spas ce qu'il faut pour être autre chose qu'une boule de muscle sur le ring et même encore, on a vu à No Way Out que je pouvais encore t'apprendre des choses. J'imagine que ce doit être humiliant de se rendre compte qu'un mec dans la cinquantaine te dépasse alors que tu veux tellement retourner au top, mais c'est la réalité. Réalité que je te mettrai bien volontier au nez à Wrestlemania, Show qui immortalisera BIG DADDY comme le meilleur big man de l'histoire de la WWE!

La musique de Batista retentit et ce dernier reste sous le titantron

BATISTA- C'est bien beau ce que tu dis, mais tu oublies une chose. Je n'oublie rien... Je n'ai pas oublié ton attaque sur moi il y a quelques semaines, je n'ai pas oublié le coup de salaud que vous avez fait à No Way Out et surtout, je n'oublierai jamais les conneries que tu sors en ce moment. JE NE SUIS PEUT-ÊTRE PAS LE CHAMPION DU MONDE EN CE MOMENT,MAIS TU AFFRONTERAS LE BATISTA LE PLUS HARGNEUX QUE L'ON N'AURA JAMAIS VU SUR UN RING!! Et en passant, quelqu'un derrière toi n'a pas oublié non plus!

Kevin Nash se retourne... C'EST DANIEL BRYAN SUR LA TROISIÈME CORDE!!! LA FOULE EXPLOSE!!!!! JAPANESE MISSILE DROPKICK SUR NASH!!!! Bryan va ensuite dans les cordes KNEE PLUS!!! Batista se dirige sur le ring, place BIG DADDY ENTRE SES JAMBES!!! ET LUI FAIT LE BATISTA BOMB!!!! L'Authorité en prend pour son rhume cette semaine!

Overall Rating: 91%

Kevin Nash a gagné 3 points d'over avec ce segment

Cesaro vs Ryback

Double arm suplex by Cesaro, Ryback hits hard. Cesaro fires off some right and left hands. Cesaro snap suplexes Ryback. Pin : 1....2..no. The match continues. Flying shoulder tackle by Cesaro sends Ryback to the mat. Cover! 1....2...kick out. Cesaro misses a clothesline. Stiff chop lights up Cesaro. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Ryback hits a bulldog off the ropes. Cesaro reverses a Ryback hammerlock. Massive lariat. Cesaro moves in for the kill. Here it comes - Neutralizer. 1....2...3, it's finished.

Overall Rating: 82%
MAtch Quality: 78%

Cesaro retourne en coulisses, ET JACK SWAGGER L'ATTAQUE DE DOS!!! Swagger prend la tête de Cesaro et la frappe plusieurs fois contre le mur tandis que Zeb Colter lui donne des instructions!! Swagger prend ensuite Cesaro par la taille, GUTWRENCH POWERBOMB SUR LE CIMENT!!

COLTER- Ce n'est pas terminé Cesaro, mais ça va se terminer bientôt! Jack Swagger te terminera sur le ring et EN PLUS aura une chance de devenir champion du monde àWrestlemania!

Overall Rating: 82%

Chris Hero est en coulisses avec Renée Young

RENÉE- Il y a une semaine Chris Hero, je vous recevais pour vous parler de votre statut, vous avez dit que vous ne seriez pas payé ni membre de la WWE tant que vous ne gagneriez pas un combat. Une semaine plus tard, la situation est au même stade, qu'est-ce qui attend exactement Chris Hero?

HERO- C'EST RIDICULE!! La semaine dernière j'ai offert le combat de sa vie à Dave Batista et j'ai donné un meilleur combat à Cena que contre Bray Wyatt! On ne me donne même pas de contrat après ces performances! Ce soir, on me donne Goldust, UN VIEUX FINI!! Et bien pépé, tu es mon ticket d'entrée pour la WWE! TU T'ABAISSERAS DEVANT LE KING OF WRESTLING!

Overall Rating: 72%

Goldust vs Chris Hero

Back suplex on Chris Hero. Chris Hero takes a butterfly suplex from Goldust. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Chris Hero powers out of a headlock. Chris Hero snap suplexes Goldust. Belly to belly suplex by Chris Hero. Chris Hero drives a thrust kick into the chest of Goldust. Goldust reverses a hip toss. Massive backbreaker, Chris Hero got planted. Goldust moves in for the kill. Final Cut!!! That shook the ring. 1....2....3!! Chris Hero leaves the ring and heads off down the aisle. Chris Hero obviously didn't want any more of a beating tonight.

Crowd Reaction: 78%
Match Quality: 89%

Battle Royal Spot
Sami Zayn vs Bad News Barrett

Sami Zayn hits a wicked chop. Barrett takes a flying neckbreaker from Sami Zayn. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Bad News Barrett elbows Sami Zayn in the face to break a hammerlock. Flying shoulder tackle by Barrett sends Sami Zayn to the mat. Barrett bodyslams Sami Zayn. Bodyslam by Barrett. Sami Zayn kicks Bad News Barrett in the gut to reverse the momentum. Second rope splash by Sami Zayn. Bad News Barrett is in trouble. Springboard Tornado DDT!!! That shook the ring. 1....2....3!! Barrett is pounding the canvas with punches, shouting about how unfair everything is.

Overall Rating: 79%
Crowd Reaction: 79%
Match Quality: 80%

Christian est en coulisses avec Renée Young

RENÉE- CHristian, tu as remporté la semaine dernière, le droit d'être dans la battle royal pour être number one contender à Wrestlemania, comment te sens-tu toi qui demandé depuis des semaines une opportunité.

CHRISTIAN- Je n'aurai qu'une chose à dire, IL EST À PEU PRÈS TEMPS!! Christian s'en va à Wrestlemania contre 9 autres... ploucs qui tenteront sûrement tous ensemble de me sortir du ring, mais non, je vais triompher. Par contre, ce minus de Sami Zayn pense mériter de refouler le même ring que moi? On verra ça, Sami Zayn ne se rendra pas à Wrestlemania, je vais le détruire une fois de plus avant qu'il salir la rampe du PLUS SRANG STAGE OF THEM ALL!

Overall Rating: 84%

Team Jey Uso (Jey Uso, Jimmy Uso, Evan Bourne, and Kofi Kingston) vs Team Ambrose (Dean Ambrose, Seth Rollins, Billy Gunn, and Jesse James)

Spinning back kick from Seth Rollins. Spin kick by Seth Rollins to the face. Tag to Dean Ambrose. Kingston takes a headbutt from Dean Ambrose. Tag to Evan Bourne. Ambrose slams Evan Bourne. Ambrose tags out to Jesse James. Ambrose \ Road Dogg whip Bourne into the ropes and hit a double clothesline. Jesse James hits a bulldog off the ropes. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Road Dogg tags out to Billy Gunn. Billy Gunn with a spinning neckbreaker on Bourne. Billy Gunn hits a stump piledriver on Evan Bourne. Tag between Billy Gunn and Seth Rollins. Slingshot clothesline by Rollins. Cover! 1....2....kick out at the last second! Rollins looks shocked. Evan Bourne powers out of a Seth Rollins headlock. Tag to Jey Uso. Bodyslam by Jey Uso. Jey Uso hits a stump piledriver on Seth Rollins. Pin : 1....2..no. The match continues. Tag to Jimmy Uso. The Usos whip Rollins into the ropes and hit a double clothesline. Pin : 1....2..no. The match continues. Diving headbutt from Jimmy Uso. Cover! 1....2....kick out at the last second! Jimmy Uso looks shocked. Jimmy Uso misses a big legdrop. Running knee lift from Dean Ambrose. Tag to Billy Gunn. Billy Gunn DDTs Jimmy Uso. Jimmy Uso counters an avalanche with a raised foot to the face. Jimmy Uso tags out to Jey Uso. The Usos whip Billy Gunn into the ropes and hit a double backdrop. Slingshot clothesline by Jey Uso. Billy Gunn is in trouble. Samoan Spike!!! That shook the ring. 1....2....3!!

Overall Rating: 80%
Crwod Reaction: 80%
Match quality: 81%

-- WWE Intercontinental Title Match!
Big E Langston vs Roman Reigns

Roman Reigns uses a forearm to the face. Big clothesline on Langston. Cover! 1....2...kick out. Langston backdrops Roman Reigns out of a piledriver attempt. Big clothesline on Reigns. Reigns gets slammed. Fallaway slam by Big E Langston. Roman Reigns reverses a hip toss. Massive backbreaker, Langston got planted. Big E Langston is in trouble. Spear!!! That shook the ring. 1....2....3!! Dean Ambrose comes running down the aisle, and gets into the ring! Dean Ambrose spins Langston around. Dean Ambrose hits the Headlock Driver! Big E Langston has been left down on the canvas.
Overall rating: 87%

Le titre Intercontinental a gagné en image avec ce combat
ROMAN REIGNS EST LE NOUVEAU CHAMPION INTERCONTINENTAL!! Ambrose est encore sur Big E et lui donne une série de punchs au visage, le pauvre est complètement dans les vappes!! Seth Rollins vient séparer Ambrose, mais ce dernier se débat pour continuer le massacre et Reigns doit aider Rollins pour ramener Ambrose en coulisses.

ET LA MUSIQUE DE RANDY ORTON DÉMARRE!!!

ORTON- Belle performance Big E, dommage que tu aies perdu ton titre, MAIS NE T'EN FAIS PAS!! JE T'OFFRE LA CHANCE D'UNE VIE CE SOIR!!!! TOI ET MOI MAINTENANT SUR LE RING POUR LE WWE WORLD HEAVYWEIGHT CHAMPIONSHIP!!!
BIG E NE PEUT PAS RÉPONDRE, IL EST INCONSCIENT!!! Quelle supercherie ridicule du champion du monde!
Overall Rating: 85%

MAIN EVENT
Randy Orton vs Big E Langston

Langston is down and hurt. Randy Orton floors Big E Langston. Here it comes - Punt, forget about it. 1....2...3! Randy Orton slides to the outside and grabs a chair, then climbs back into the ring. Langston turns around...and gets planted with a huge chair shot to the head! He is left down and out on the canvas.

Overall Rating: 88%

Vieux 28/03/2014, 20h28       #68
Big Vito
Usager régulier

Membre: mai 2005
J'adore Orton en troll, qui botte Big E.

J'ai hâte de voir ce qu'il se passe pour Wrestlemania pour l'Autorité avec Batista/Bryan en alliance.

Bonne continuation.
« La culture est une chose qui vous arrive. Vous pouvez en acheter au Virgin Megastore et en louer chez Blockbuster Video. Mais ce n'est pas une chose à laquelle vous participez, ni à laquelle vous pouvez répondre. »

Noami Klein dans No Logo.

Dernière modification par Big Vito ; 28/03/2014 à 23h12.
Big Vito est déconnecté   Réponse avec citation
Vieux 29/03/2014, 04h47       #69
Zack
The Ruler
F'n Freak

Membre: avril 2008
Un autre excellent show!
Zack est déconnecté   Réponse avec citation
Vieux 31/03/2014, 15h48       #70
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Preview de RAW

Bray Wyatt a surpris tout le monde lors du dernier Main Event, en détruisant tout sur son passage, mais surtout en annonçant qu'il voulait participer à la fameuse bataille royale de Wrestlemania pour le titre mondial. Pour y accéder par contre, se dresse devant lui Sheamus, qui veut prouver à tout le monde qu'il est l'homme le plus compétitif de la WWE en gagnant la bataille royale et en battant Brock lesnar lors de la même soirée.

Randy Orton ne fait pas d'heureux à la WWE. À sa quatrième défense de titre, il a attaqué un Big E déjà démoli pour garder son titre. Son objectif de sept défenses avancent vite, qui Randy Orton affrontera-t-il lors de RAW?

La tension monte entre les participants de la bataille royale de Wrestlemania, nous aurons droit à un six man tag lors de RAW alors que Sami Zayn, Dolph Ziggler et Cesaro affronteront Jack Swagger, Christian et Damien Sandow.

Main Event
Battle Royal Spot
Bray Wyatt vs Sheamus

WWE World Heavyweight Championship
Randy Orton (c) vs ???

Six Man Tag
Dolph Ziggler, Sami Zayn et Cesaro vs Jack Swagger, Damien Sandow et Christian
Vieux 31/03/2014, 15h55       #71
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Triple H est sur le ring, il a rarement eu l'air aussi bourru.

TRIPLE H- Bravo Daniel Bryan, BRAVO! Tu as attaqué mes employés, tu as fait ton spectacle, tu te venges et c'est très bien. À QUI PENSES-TU FAIRE TOUT CE SPECTABLE!!?? Penses-tu que ça me touche, penses-tu que tu mérites vraiment mon attention? Peut-être que oui, peut-être que non, mais une chose est certaine Daniel, TU NE TOUCHERAS PAS À UN TITRE POUR SIX MOIS!!! ET...
C'EST DANIEL BRYAN QUI ARRIVE! Toujours aussi populaire!
DANIEL - Si j'ai fait ce que j'ai fait, c'est pour te montrer que tu peux me faire ce que tu veux, je vais toujours être dans tes pattes, JUSQU'À CE QUE JUSTICE SOIT FAITE!! La justice, je la veux à Wrestlemania, CONTRE TOI!!

TRIPLE H - Et tu crois que ça va être aussi facile, de m'affronter moi dans un simple match AS-TU REGARDÉ MON RÉSUMÉ!!??

DANIEL- Et je ne veux pas t'affronter dans un simple combat... JE TE VEUX DANS UN LAST MAN STANDING MATCH!!! On verra à Wrestlemania qui est un vrai homme et qui a le pouvoir sur qui!

TRIPLE H- OH J'ACCEPTE!! Non seulement j'accepte, mais je te fais lutter ce soir, je te veux en forme pour Wrestlemania. Mais dit toi seulement une chose, tout ceux qui m'ont défier dans des combats de la sorte en ont toujours payé le prix... Demande à ton bon ami Mick Foley ce qu'il en pense...
Les deux hommes se regardent intensément, ON A UN COMBAT POUR WRESTLEMANIA!!

Overall Rating: 96%

Cesaro, Dolph Ziggler, and Sami Zayn vs Christian, Jack Swagger, and Damien Sandow

Ziggler slams Damien Sandow. Flying shoulder tackle by Ziggler sends Sandow to the mat. Tag to Sami Zayn. Sami Zayn hits a rolling kick on Sandow. Sami Zayn hits a missile dropkick on Sandow. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Tag between Sami Zayn and Cesaro. Sami Zayn \ Cesaro hook up Sandow, then hit a double suplex. Bodyslam by Cesaro. Sandow slips out the back of a Cesaro bodyslam. Big backdrop on Cesaro, executed well. Tag to Christian. Rude Awakening on Cesaro by Christian. Belly to belly off the top rope, Cesaro may be dead! Pin : 1....2....no! Shoulder up at the last second. Big dropkick by Christian, who got good elevation. Tag between Christian and Jack Swagger. Belly to belly suplex by Swagger. Fallaway slam by Jack Swagger. Cesaro blocks a suplex attempt. Tag between Cesaro and Dolph Ziggler. Fallaway slam by Dolph Ziggler. Swagger tags out to Damien Sandow. Damien Sandow hits some punches. Ziggler blocks a punch. Dolph Ziggler moves in for the kill. Zig Zag! 1....2....3.

Overall Rating: 84%
Match Quality: 84%

Daniel Bryan vs Dean Ambrose

Back suplex on Ambrose. Ambrose tastes a high angle back suplex. Cover! 1....2...kick out. Dean Ambrose elbows Daniel Bryan in the face to break a hammerlock. Back elbow connects, Bryan staggers backward. Dean Ambrose fires off some right and left hands. Fallaway slam by Dean Ambrose. Daniel Bryan ducks a clothesline attempt. Ambrose walks into a jaw breaker. Roman Reigns comes running down the aisle and into the ring! Clothesline...but Bryan ducks! Dean Ambrose gets hit! Daniel Bryan knocks Reigns out of the ring. Dean Ambrose can barely stand. Here it comes - Running Busaiku Knee. 1....2...3, it's finished. Dean Ambrose has a temper tantrum, kicking the ropes and punching the turnbuckles.

Overall Rating: 89%
Crowd Reaction:: 90%
Match Quality: 88%

Après le combat,Reigns retourne en coulisses et Ambrose le rejoint.

AMBROSE- C'ÉTAIT QUOI ÇA??!! Tu es fier de toi, TU M'AS ENCORE FAIT PERDRE!!

REIGNS- Mais de quoi tu parles, tu as perdu par toi-même tous tes combats depuis un mois.

AMBROSE- TU SAIS CE QUI ME FAIT PERDRE, DE SAVOIR QU'UN SALE LOURDEAU COMME TOI PROTÈGE MES ARRIÈRES!!

REIGNS- Répète un peu ça??!!

ROLLINS- WHOA WHOA!! VOUS ARRÊTEZ!!! CE N'EST PAS LE SHIELD, CE N'EST PAS COMME ÇA QUE L'ON AGIT!!

REIGNS- Alors peut-être qu'on ne devrait plus être le Shield...

REIGNS ET AMBROSE PARTENT CHACUN DE LEUR CÔTÉ!! ROllins lui reste seul au milieu!

Tyson Kidd vs Alberto Del Rio

Alberto Del Rio hits some punches. Del Rio drives a thrust kick into the chest of Tyson Kidd. Cover! 1....2...kick out. Tyson Kidd backdrops Alberto Del Rio out of a piledriver attempt. Del Rio takes a flying neckbreaker from Tyson Kidd. Del Rio walks into a high dropkick from Tyson Kidd. Tyson Kidd hits a dropkick on Alberto Del Rio. Alberto Del Rio powers out of a Tyson Kidd headlock. Del Rio suplexes Tyson Kidd. Alberto Del Rio floors Tyson Kidd. Cross Armbreaker!!! Tyson Kidd taps out!

Sin Cara vs Chris Hero

Back heel kick from Sin Cara. Slingshot clothesline by Sin Cara. Chris Hero walks into a face crusher variation. Pin : 1....2....kick out! A split-second away from a three. Hard back suplex on Chris Hero. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Chris Hero reverses a hip toss. Gut buster, Sin Cara hits hard. Gutwrench into a powerbomb, Sin Cara hits hard. Sin Cara reverses a Chris Hero hammerlock. Spinning bulldog in the corner, Chris Hero is down. Chris Hero is in trouble. Satellite Armbar Takedown!!! That shook the ring. 1....2....3!! Sin Cara is still in the ring celebrating. Chris Hero pushes the referee away. Chris Hero spins Sin Cara around. Chris Hero hits the KO!

Crowd Reaction: 73%
Match Quality: 87%

AJ Lee est sur le ring avec une chaise, elle n'a pas l'air partit pour s'en aller.

AJ- J'ATTENDS... OUI J'ATTENDS!!! J'ATTENDS QUE L'ON ME DONNE CE QUI ME REVIENT!! JE NE BOUGERAI PAS TANT QUE JE N'AURAI PAS CE QUE JE MÉRITE!!! Vous avez devant vous la plus grande Diva de tous les temps, la plus grande championne de l'histoire de la lutte. Depuis deux semaines je ne lutte plus et vous savez quoi? La division depuis ce temps est inexistante et complètement médiocre, TOUS LES AUTRES POUFFES NE VALENT RIEN!! Maintenant c'est simple, donnez moi la reconnaissance et tout ira bien et je recommencerai, c'est simple, JE VEUX MA PLACE AU HALL OF FAME TOUT DE SUITE!!!!!

La foule hue, personne ne réagit et AJ Lee s'énerve...

AJ- VOUS VOULEZ QUE JE CONTINUE D'ATTAQUER TOUT LE MONDE! QUE JE CONTINUE DE RABAISSER LES DIVAS??!! JE VAIS LE FAIRE!! DONNEZ MOI CE QUE JE MÉRITE!!

Une musique se fait entendre, elle rappelle bien des souvenirs... C'EST TRISH STRATUS!!! La foule explose tout d'un coup et AJ Lee regarde avec mépris Trish s'avancer au ring.

AJ- Viens-tu m'annoncer la nouvelle?

TRISH- Non AJ, je viens te remette les deux pieds sur terre.

AJ- QUITTE MON RING!! C'EST LE MIEN! PLUS LE TIEN! FOUS LE CAMP!!

TRISH- On m'a parlé de ton désir d'être du Hall of Fame et je me suis dit que je pourrais venir ici pour t'en parler. Tu sais AJ, j'ai commencé en bas de l'échelle. J'étais une manager et j'ai eu à attendre deux ans avant que l'on me donne la chance de monter sur le ring. DEUX ANS que je demandais ma chance alors que la division féminine était pratiquement disparu. Quand je l'ai eu, j'ai mis toute ma volonté pour dorer le blason de la division, MAIS PAS SEULEMENT MOI! Non, toutes les femmes avec qui j'ai travaillés ont fait de la Division féminine de la WWE une section légitime et crédible du roster. Victoria, Jazz, Molly Holly, Lita, Mickie James, toutes des femmes qui ont aidé ce sport. Je ne serais jamais au Hall of Fame sans eux ET TU NE SERAS JAMAIS AU HALL OF FAME SI TU NE RESPECTES PAS LA COMPÉTITION!!

AJ- Pourquoi j'écouterais une mère au foyer? TU N'ES PAS D'ACTUALITÉ! LE JEU A CHANGÉ!! NOTRE NIVEAU EST SUPÉRIEUR AU VÔTRE À TOUS LES NIVEAUX!!

TRISH- Un jour tu frapperas un mur, et tu te diras ''Peut-être que Trish avait raison, peut-être que ne suis qu'une petite sotte qui se croit plus grande qu'une division en entier''

ET AJ LEE GIFLE TRISH!! Trish se tient la bouche, visiblement en colère... ET RÉPLIQUE AVEC UN CHICK KICK EN PLEIN VISAGE!!! AJ LEE EST KO SUR LE RING!!!

Overall Rating: 90%

AJ Lee a gagné trois points d'over avec ce combat

Randy Orton est sur le ring, on sait déjà ce qui va se passer.

ORTON- DÉJÀ 4 DÉFENSES DE TITRE!! Avouez qu'aucun champion n'a jamais pensé à en faire autant de que moI! Mais je n'ai pas terminé cette difficile quête d'excellence qui à partir de ce soir sera dépassé de moitié.. Je vous ai gardé tout un challenger pour ce soir, un dur à cuir, un mec actif, pas rouillé du tout et surtout motivé à lutter chaque semaine pour votre grand plaisir... YOSHI TATSU!!

Yoshi Tatsu arrive dans le silence le plus total, LE MEC N'A PAS LUTTÉ DEPUIS SIX MOIS!

Overall Rating: 69%

Randy Orton a perdu troins points d'over avec ce segment

Randy Orton vs Yoshi Tatsu

Randy Orton fires off some right and left hands. Rude Awakening on Yoshi Tatsu by Orton. Pin : 1....2..no. The match continues. Yoshi pushes out of a Randy Orton hold. Flying shoulder tackle by Yoshi sends Orton to the mat. Standing leg lariat by Yoshi Tatsu on Orton. Orton takes a flying neckbreaker from Yoshi Tatsu. Yoshi Tatsu misses a clothesline. Powerslam from Randy Orton. Randy Orton floors Yoshi Tatsu. Punt! 1....2....3. Randy Orton remains in the ring, celebrating the victory.

Crowd reaction: 75%
Match Quality: 78%

On revient de la pause, les lumières se ferment. Le gong se fait entendre et après que la mystérieuse fumée se soit évaporée du ring, les lumières s'allument pour faire découvrir l'Undertaker sur le ring. Le Deadman prend le micro.

UNDERTAKER- Chaque année, je sors des abysses de l'enfer pour une présence. Chaque année, je reviens et j'alimente une légende immortel et le coeur de superstars tentant chaque fois d'atteindre un but qu'ils ne pourront pas atteindre. Parfois, le tout se fait dans al violence, de façon surnoise ou confrontante, parfois, ça se fait dans le respect des traditions. John Cena, tu es venu sur ce ring la semaine dernière en parlant de respect, de légende, d'immortalité... De bien belles paroles, qu'il faudra par contre que tu puisses soutenir contre un adversaire qui n'est pas du tout comme les autres. Je sors de ma tombe une fois par année pour offrir la performance d'une vie chaque année, toi tu fais la guerre tous les jours, tous les mois et peut-être t'es-tu aventuré dans une guerre que tu ne pourras jamais gagner. Tu peux parler de respect et le respect, j'en ai pour tout ceux qui m'affrontent, mais le respect ne sera pas assez à Wrestlemania. TU DEVRAS ÊTRE CELUI QUI VA LE PLUS LOIn!! TU DEVRAS ÊTRE CELUI QUI ME POUSSERA À UN POINT QUE PERSONNE D'AUTRE N'A FAIT!! Si tu en es incapable... Tu ne pourras qu'entendre trois mots alors que je soulèverai à l'envers pour écraser ta nuque sur le ring...
REST
IN
PEACE

Overall Rating: 93%

MaiN Event
Battle Royal Spot
Sheamus vs Bray Wyatt

Stiff chop lights up Sheamus. Sheamus gets slammed. Bray Wyatt uses a forearm to the face. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Bodyslam by Bray Wyatt. Pin : 1....2..no. The match continues. Sheamus powers out of a Bray Wyatt headlock. Sheamus hits a right hand. Pin : 1....2..no. The match continues. Massive backbreaker, Bray Wyatt got planted. Bray Wyatt blocks a punch. Side suplex from Bray Wyatt. Brock Lesnar comes running down the aisle and onto the apron! Sheamus turns...and is dropped throat-first onto the top rope by Lesnar! Brock Lesnar has left Sheamus in big trouble. Bray Wyatt moves in for the kill. Sister Abigail!!! That shook the ring. 1....2....3!! Brock Lesnar obviously hasn't finished his attack yet! Sheamus stands up. Brock Lesnar spins Sheamus around. Brock Lesnar hits the F5! Brock Lesnar eventually leaves, having caused enough damage.

Overall Rating: 89%
Corwd Reaction: 87%
Match Quality: 91%
Vieux 31/03/2014, 15h56       #72
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Merci pour les commentaires, difficile de cadrer autant de talents, mais plusieurs auront au moins une place à Wrestlemania. Au moins, mes grosses storylines vont comme je le veux et prenne leur envol.
Vieux 01/04/2014, 13h05       #73
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Blessure Grave Ayako Hamada

C'est avec regret qu'Ayako Hamada a dû mettre fin de façon précipitée à sa carrière suite à un tragique incident lors d'un House Shows. Lors d'un match contre Kaitlyn, la lutteuse japonaise s'est brisée la nuque suite à un mauvais atterrissage sur la tête. Suite à cet incident, Hamada a décidé de se retirer des rings de lutte. La WWE suite à cet incident est à la recherche d'une lutteuse indépendante assez crédible pour prendre sa place dans le roster sur le court terme.

Preview Main Event

Wrestlemania approche à grands pas et il reste quelques spots dans la bataille royale pour déterminer le number one contender pour Extreme Rules. Alberto Del Rio aura une chance d'en faire partie, mais sa chance signifie le retour de Zack Ryder, absent depuis un mois, qui reviendra dans le combat principal du gala.

Suite à la blessure grave d'Ayako Hamada, Kaitlyn se retrouve sans adversaire pour Main Event, la WWE lui a assuré qu'elle allait affronter une lutteuse lors de MaiN Event, mais aucun nom n'a encore été dévoilé.

Main Event
Battle Royal Spot
Alberto Del Rio vs Zack Ryder

Kaitlyn vs ???
Vieux 01/04/2014, 13h14       #74
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Corey Graves vs Yoshi Tatsu

Yoshi walks into a high dropkick from Corey Graves. Big backdrop on Yoshi, executed well. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Yoshi Tatsu avoids an avalanche, Corey Graves hits the turnbuckles hard. Fallaway slam by Yoshi Tatsu. Stiff high kick on Graves by Yoshi Tatsu. Bodyslam by Yoshi. Graves kicks Yoshi Tatsu in the gut to reverse the momentum. Flying cross body off the top rope! Yoshi Tatsu gets knocked to the ground by Graves. Yoshi Tatsu gets locked in the 13th Step! Submission victory! Corey Graves remains in the ring, celebrating the victory.

Crowd Reaction: 59%
MAtch Quality: 94%

Corey Graves retourne dans le vestiaire du Three Man Band, les trois membres le regardent bizarrement.

COREY- Euh, ça va?

MAHAL- Wow...

DREW- J'y crois pas...

COREY- HEIN!?

HEATH- TU AS GAGNÉ COREY!! TU NOUS AS DONNÉ UNE VICTOIRE! NOTRE PREMIÈRE EN UN AN!!

COREY- OOh...

MAHAL- HOURRA POUR COREY!!

DREW HOURRA!!

Slater, Mahal et Drew débutent un étrange concert de Air Guitar alors que Corey Graves semble se demander ce qu'il fout là.

Overall Rating: 69%

Kaitlyn vs Cheerleader Melissa

Melissa receives some unexciting punishment. Kaitlyn snapmares Cheerleader Melissa. Running clothesline from Kaitlyn. Kaitlyn slams Cheerleader Melissa down. Melissa reverses a waistlock. Kaitlyn gets caught with a short powerbomb from Melissa. Cheerleader Melissa scores with a face jam. Cover! 1....2...kick out. Kaitlyn ducks a clothesline attempt. Kaitlyn hits a stump piledriver on Cheerleader Melissa. Cover! 1....2...kick out. Kaitlyn with a standing spinebuster. Cover! 1....2....kick out at the last second! Kaitlyn looks shocked. Cheerleader Melissa ducks a clothesline attempt. Big forearm by Cheerleader Melissa. Kaitlyn kicks Cheerleader Melissa in the gut to reverse the momentum. Kaitlyn with a badly-executed spinning neckbreaker on Melissa. Cheerleader Melissa can barely stand. Spear! 1....2....3. Kaitlyn is still in the ring celebrating. Cheerleader Melissa pushes the referee away. Cheerleader Melissa spins Kaitlyn around. Cheerleader Melissa hits the Kudoh Driver!

Overall Rating: 75%
Crowd Reaction: 77%
Match Quality: 71%

The Usos vs Fandango and The Miz

Fallaway slam by The Miz. Jey Uso reverses a The Miz hammerlock. Jey Uso slams The Miz down. Jey Uso tags out to Jimmy Uso. Hard back suplex on The Miz. Driven DDT by Jimmy Uso. The Miz counters a sleeper hold by turning it into a jaw breaker. The Miz slams Jimmy Uso down. Tag between The Miz and Fandango. Fandango hits a massive spinning kick to the jaw. Driven DDT by Fandango. Jimmy Uso reverses a hip toss. Fallaway slam by Jimmy Uso. Tag to Jey Uso. Slingshot clothesline by Jey Uso. Pin : 1....2....no! Shoulder up at the last second. Big backdrop on Fandango, executed well. Fandango is all alone...Alley-Us!! 1....2....3! The Usos remain in the ring, celebrating their victory.

Crowd Reaction: 84%
Match Quality: 88%

Renée Young est avec les New Age Outlaws.

RENÉE- Billy Gunn et Jesse James,il semblerait qu'on se bouscule aux portes pour vous affronter. Alors que Air Boom sont toujours considérés Number One Contender pour vos titres, les Usos se sont ajoutés à la discussion avec encore ce soir une victoire importante.

ROADDOG- Comment ne pas vouloir nous affronter? Comment ne pas vouloir affronter la plus grande équipe de l'histoire de la lutte. En bout de ligne, ce n'est à propos de ces ceintures, C'EST À PROPOS DE NOUS!! Air Boom et les Usos veulent seulement un peu de gloire, ILS VOLENT VOLER NOTRE SPOTLIGHT, ILS VOUDRAIENT AVOIR NOTRE RECONNAISSANCE, guess what, ça n'arrive pas en criant ciseau.

BILLY- Si Air Boom et les Usos veulent nous affronter, QU'ILS S'AFFRONTENT ENTRE-EUX D'ABORD, NOUS AFFRONTERONS LE GAGNANT À WRESTLEMANIA!! C'est comme ça que les hommes règlent des problèmes, pas en demandant, MAIS EN AGISSANT!

MaiN Event
Battle royal Spot
Zack Ryder vs Alberto Del Rio

Belly to belly suplex by Del Rio. Ryder gets caught with a short powerbomb from Del Rio. Hooks the leg : 1....2....shoulder up. Ryder reverses a waistlock. Big clothesline on Del Rio. Zack Ryder hits some punches. Flying shoulder tackle by Ryder sends Del Rio to the mat. Del Rio powers out of a headlock. Alberto Del Rio scores with a face jam. Zack Ryder gets knocked to the ground by Del Rio. Here it comes...Cross Armbreaker! Zack Ryder taps!

Crowd Reaction: 82%
Vieux 02/04/2014, 08h17       #75
Abba
Bientôt en burnout
F'n staff

Preview de Smackdown

Daniel Bryan et Batista auront fort à faire avant d'affronter The Authority à Wrestlemania, dans le Main Event de Smackdown ils affronteront la Wyatt Family, de retour et bien prête à faire mal. Bryan, finalement de retour veut de l'action tandis que Batista ne cherche qu'à montrer à Kevin Nash qu'il est encore de niveau.

Cesaro et Swagger se sont livrés toute une guerre à No Way Out, mais la guerre n'est pas finie. Cesaro et Swagger s'affronteront une fois de plus à Smackdown, mais cette fois, l'enjeu sera un spot dans la bataille royale de Wrestlemania! Cesaro pourra-t-il répéter l'exploit de No Way Out?

Un autre rematc de No Way Out aura lieu quand Christian et Sami Zayn s,affronteront une fois de plus. Christian ne semble pas en avoir fini avec Zayn qui selon lui continue de voler des spots à de meilleurs lutteurs.

Main Event
Daniel Bryan et Batista vs The Wyatt Family

Battle Royal Spot
Cesaro vs Jack Swagger

Sami Zayn vs Christian
Réponse

Liens sociaux

Navigation Rapide
Précédent   F'N Forum > FN-LUTTE > Section lutte > Jeux / Sondage

Outils de la discussion

Navigation rapide

Fuseau horaire GMT -5. Il est actuellement 15h29.

FNNATION.COM
Édité par : vBulletin® version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd. Tous droits réservés.
Créé par RaZor Edge - Cliquez pour voir le profil

Conception et réalisation: RaZor Edge
Une production: FN-NATION et son équipe
FN-NATION © 2001 - 2016
Un présentation fnnation.com

Page generated in 0,31277 seconds with 9 queries